به طور کلی نگهداری یک وب سایت شامل دو نوع کار است:
1. نگهداری و پشتیبانی فنی
2. نگهداری و پشتیبانی محتوایی
پشتیبانی و نگهداری فنی شامل مراقبت وب سایت در قبال مشکلات احتمالی است که ممکن است روی دهد. همچنین در صورتیکه مشکلات فنی وب سایت شما بحرانی نباشند، در فرآیند پشتیبانی این مشکلات برای شما رفع خواهند شد.
پشتیبانی محتوایی شامل تمام فرآیندهای قرارگرفتن محتوا و تولید برخی از انواع محتوا برای وب سایت شماست. بروزرسانی مطالب ، خدمات، محصولات، اخبار و ... به وب سایت شما جلوه میبخشند و آنرا از حالت بیروح و ساکت خود خارج میکنند.
تلاش بر این بودهاست که بتوانیم مجموعهای از افراد باتجربه را گرد هم آوریم که پشتبانی کامل وب سایت شما را بر عهده بگیرند. با برونسپاری دو خدمت فوق شما از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:
1. مشکل شما مبنی بر نداشتن منابع کافی برای استخدام نیرویی که فعالیتهای مربوط به وب سایت شما را بر عهده گیرد رفع میشود. همچنین شما بر کسب و کار خود تمرکز میکنید و از بابت وب سایت دیگر نگران نخواهید بود.
2. یک تیم متخصص، پشتیبانی فنی مسائل شما را بر عهده خواهد گرفت و شما نگران اتفاقاتی که برای وب سایتتان روی میدهد نخواهید بود.
3. طرحهای گرافیکی مورد نیاز شما به وسیلهی طراحان گرافیک انجام خواهد شد و ظاهر وب سایت شما از حالت زیبای خود خارج نخواهد شد.
4. کارشناسان محتوایی به تولید محتوای مورد نیاز شما خواهند پرداخت. البته گاهی ممکن است موضوع وب سایت شما با تخصص کارشناسان محتوایی ما همخوانی نداشته باشد که در این صورت شما را، راهنمایی خواهیم کرد.
5. تعیین کار برای زمان مشخص و دریافت آن در زمان مقرر با استفاده از سیستم آنلاین پشتیبانی.
6. تولید صفحات وب، طراحی صفحات، تصاویر، اسلایدها، فایلهای فلش، مراقبت از ورود استاندارد محتوا، رعایت اصول بهینه سازی موتورهای جستجو و ... تماماً بر عهدهی ما خواهد بود.
شما متناسب با نیازتان میتوانید یکی از بستههای پیشنهادی را انتخاب کنید. همچنین اگر ارزیابی درستی از نیاز خود ندارید، میتوانید در این مورد مشاوره بگیرید.
خدمات پشتیبانی فنی وب سایت
نوع خدمت | بسته برنزی | بسته نقره ای | بسته طلایی | پشتیبانی ساعتی |
پشتیبانی فنی از وب سایت شما در مواقع بروز اشکال عدم دسترسی | + | + | + | + |
مراقبت از در دسترس بودن وبسایت | + | + | + | + |
تغییر سرور میزبانی وب هنگام نیاز | + | + | + | + |
تغییرات و تنظمیات دامنه | + | + | + | + |
بازسازی و نگهداری ایمیلهای سازمانی | + | + | + | + |
تهیه نسخه پشتیبان از فایلها و بانک اطلاعاتی روی سرور | - | + | + | + |
به روزرسانی و نصب نسخه های جدید امنیتی و غیر امنیتی نرم افزار و ماژول های وابسته | - | - | + | + |
رفع ایرادات پیش آمده در طراحی ظاهری | - | - | + | + |
رفع ایرادات پیش آمده در کد | - | - | + | + |
پشتیبانی و آموزش تلفنی | - | - | + | + |
تعرفه | هر ماه 40.000 تومان | هر ماه 60.000 تومان | هر ماه 180.000 تومان | هر ساعت 25.000 تومان |
- جلسه پشتیبانی یا آموزش حضوری = هر ساعت 35 هزار تومان
- نگهداری، مدیریت و پشتیبانی از سرور = هر ماه 200 هزار تومان
- به ازای هر ده هزار بازدید 20 درصد به تعرفه ها اضافه میشود.
- مواردی که به عنوان نصب امکان و قابلیت جدید یا توسعه امکانات روی وب سایت ها باشد در شمول پشتیبانی نمیباشند.
- فرآیند پشتیبانی معمول تنها از طریق سیستم پشتیبانی واقع در آدرس support.khaleghian.ir صورت خواهد پذیرفت.
- پشتیبانی با در نظر گرفتن محدودیتهای نرمافزار وب سایت شما اجرا خواهد شد.
- برای قراردادهای پشتیبانی فنی جزئی 90 درصد هزینه پشتیبانی در ابتدای دوره و 10 درصد آن در انتهای دوره اخذ خواهد شد.
- مدت زمان پشتیبانی بسته به انتخاب مشتری بین 3 تا 12 ماه خواهد بود.
پشتیبانی ممکن است شامل برخی خدمات اضافه زیر هم باشد:
- تولید تبلیغات عکسی و بنرها
- تولید فایل فلش
- تولید فرم سفارشی و گردش کاری
- ارسال گزارش تحلیلی کاربران به مدیر سایت
- مشاوره ورود محتوا
- اصلاح ساختار محتوایی
- ورود محتوا
- تولید FAQ و پایگاه دانش کاربران
- تولید محتوای متنی
- ترجمه وب سایت
- تهیه تصاویر و عکاسی
نظرات